Uudet nettisivut keskelle vaalivilinää

15.4.2011Blogit

Espoon Kokoomuksen uudet nettisivut on avattu sopivasti keskelle suurinta vaalivilinää! Tulevan viikonlopun aikana Kokoomus näkyy ja kuuluu niin televisiossa ympäri Suomen kuin jotakuinkin kaikissa muissakin medioissa. Kutsumme sinutkin mukaan matkallemme kohti paremminvointivaltiota!

Espoossa meillä on tämäniltaisten Sellon suurten vaalikarnevaalien jälkeen vielä lauantaina tapahtumia joka puolella. Mm. Sellossa, Isossa Omenassa, Entressessä, Lippulaivassa, Tapiolassa Stockan kulmalla sekä myös naapurikunnassamme Kauniaisissa on lauantaina Kokoomus kuuntelee -tapahtuma, jossa kannattaa pistäytyä vaihtamassa ajatuksia ja tapaamassa eduskuntavaaliehdokkaita. Nämä tapahtumat ovat pystyssä kello 10-14.

Ilta huipentuu vielä Espoon Kokoomusnuorten vaaligrilliin, jollaista pidetään Tapiolassa taksitolpan lähistöllä kello 22-02. Kannattaa pistäytyä makkaralla, ja löytyypä täältäkin ehdokkaitamme eduskuntavaaleissa.

Nähdään turuilla ja toreilla lauantaina! Tsempataan yhdessä Kokoomus vaalien ykköseksi ensimmäistä kertaa Suomen historiassa!

Tietoa kirjoittajasta

Tämä artikkeli on osa Espoon Kokoomuksen hallituksen, valtuuston ja valtuustoryhmän jäsenten kirjoittamaa blogia – ajatuksia Espoosta ja Espoon kehittämisestä, Suomesta ja Suomen suunnasta. Mielipiteet ovat kirjoittajien omia.