Al-Khafaji Sami

Laaksolahti

s. 2002

sami.alkhafaji@gmail.com

Olen 18-vuotias kansainvälisen liiketoiminnan lukion ylioppilas ja kahden kauden nuorisovaltuuston jäsen. Kokemukseni nuorisovaltuustossa sekä vahva kiinnostus kohti yhteiskunnallisia asioita on motivoinut minua edustamaan nuoria jatkossakin. Kuvailisin itseäni modernina oikeistoliberaalina joka näkee nuorten potentiaalin ja ymmärtää sen tärkeyden.

Kokemukseni lukion KVL-linjalla on lisännyt osaamistani varsinkin yritysmaailmassa ja yhteiskunnallisessa toiminnassa. KVL-linjan opinnot ovat tuoneet mukanaan paljon johtamis- ja tiimityöskentely kokemusta eri työtehtävissä ja projekteissa. Tehtäviin on kuulunut mm. johtotehtäviä Slushissa, lukuisat hackathonit tiimin kanssa sekä mediatilaisuus Suomen MEP:ien kanssa.

Olen luonteeltani rauhallinen ja sosiaalinen ihminen. Liikunta on aina ollut tärkeä osa elämääni ja olen harrastanut paljon eri lajeja. Tällä hetkellä käyn kuntosalilla säännöllisesti ja pyöräilen. Tykkään viettää aikaa kavereiden sekä läheisteni kanssa. Minulla on kansainvälinen tausta, sillä olen asunut suurimman osan lapsuudestani ympäri maailmaa. Kansainväliset kokemukset ovat opettaneet minulle paljon ja ymmärrän kansainvälistymisen tärkeyden.