Elo

Niipperi

s. 1986

simon@simonelo.fi

Olen 34-vuotias kaupunginvaltuutettu, yhteiskuntasuhdepäällikkö ja valtiotieteiden kandidaatti. Toimin kansanedustajana kaudella 2015-2019.

Asun Pohjois-Espoon Niipperissä vaimoni ja kahden poikamme kanssa. Olemme viihtyneet rauhaisassa ja yhteisöllisessä Pohjois-Espoossa erinomaisesti. Palveluita on oltava kuntalaisille Westendistä Kalajärvelle ja Kauklahdesta Otaniemeen. Jokaisen espoolaisen on saatava vastinetta verorahoilleen. Espoon on oltava Suomen paras kunta asua, elää ja yrittää.

Kuntavaaleissa olen kokoomuksen ehdokkaana kolmannelle valtuustokaudelle. Toimin valtuuston lisäksi kokoomuksen edustajana kaupunginhallituksessa. Minut valittiin ensi kerran Espoon kaupunginvaltuustoon 357 äänellä vuoden 2012 kuntavaaleissa ja jatkokaudelle 1092 äänellä vuoden 2017 vaaleissa.

Olen arvoiltani tolkun oikeistokonservatiivi. Olen kristitty, joka kunnioittaa kaikkien vakaumusta. Olen konservatiivi, joka kannattaa liberaalia demokratiaa, koska se antaa minullekin oikeuden olla omaa mieltäni.

Olen asiallinen, kokenut ja yhteistyökykyinen yhteiskunnallisen vaikuttamisen asiantuntija. Äänestä Eloa Espooseen!

1. Toimin kevyen kuntaveron puolesta. En hyväksy kuntaveron korotusta.
  2. Edistän kaavoitusta ja liikennesuunnittelua, jotka luovat yrityksille edellytykset menestyä.
  3. Vastustan pääkaupunkiseudun ruuhkamaksua ja kannatan riittävää määrää parkkipaikkoja.
  4. Taistelen lapsiperheiden palvelujen kuten vahvan kouluverkon ja päiväkotien puolesta.
  5. Kehitän tasavertaisesti Espoon kaikkia alueita niiden omaleimaisuutta kunnioittaen.