Eteläsalo-Holmberg

Kivenlahti

s. 1968

emmi.etelasaloholmberg@gmail.com

Olen yrittäjätaustan omaava kolmen nuoren äiti ,varavaltuutettu ja liikunta-ja nuorisolautakunnan jäsen. Olen asunut Espoonlahden alueella yli 30 vuotta, joten alueen tarpeet sekä vahvuudet ovat asumisen ja elämisen arjessa tulleet tutuksi.

Olen pitkän mainos-ja markkinointialan ohella toiminut hyvin aktiivisesti eri yhdistyksissä ja luottamustoimissa, joissa olen pystynyt kehittämään nuorten liikuntaharrastuksia erityisesti pesäpallon osalta. Espoonlahden urheilupuiston ympäristön kehittäminen eri lajeineen onkin ollut mieluisaa puuhaa.

Erityisen lähellä sydäntäni ovat nuoret, heidän tulevaisuutensa turvaaminen, opiskelupaikkojen varmistaminen, kitkaton työelämään siirtyminen sekä turvallisten liikunta- ja kulttuuriharrastusten tarjoaminen.

Panostamalla nuoriimme turvaamme myös vanhempien ikäluokkien paremman elämän ja hyvinvoinnin.

Tulevana valtuustokautena lupaan tehdä työtä sinun ja lastesi hyvinvoinnin edistämiseksi ja vahvasti edesauttaa nuorten harrastamisen, henkisen tasapainon ja koulutuksen tukemista, varmistaen siihen myös taloudelliset mahdollisuudet.

Aion työskennellä määrätietoisesti yrittäjyyden puolesta, joka luo työtä, työpaikkoja ja elinvoimaa sekä hyvinvointia kuntaamme.

Haluan säilyttää arvokkaat ja monimuotoiset luontoarvot elinympäristössämme niin meille asukkaille kuin perheemme lemmikeillekin.

Minut tuntevat kuvailevat minua sitkeäksi, peräänantamattomaksi, luotettavaksi, rehelliseksi ja heikompien puolesta taistelijaksi sekä hyväksi kuuntelijaksi ja ystäväksi, joka auttaa aina.

Ollaan yhteydessä !

” LASTEN JA NUORTEN TULEVAISUUS PÄÄTETÄÄN TÄNÄÄN”