Holsti Emma

Iirislahti

s. 1996

emma.holsti@gmail.com

Olen 24-vuotias paljasjalkainen espoolainen. Asun tällä hetkellä Iirislahdessa, mutta olen asunut yli 10 kaupunginosassa pohjoisesta etelään. Valmistuin joulukuussa tradenomiksi Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta, ja työskentelen tällä hetkellä edunvalvonnan parissa ammattiin opiskelevien eteen opiskelijajärjestössä sekä toimin Uudenmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana ja varajäsenenä Kokoomuksen puoluevaltuustossa.

Keskeisiä teemojani ovat vapauden ja vastuun korostaminen, työnteon ja yrittäjyyden vahva arvostus sekä esteettömän ja yksilölähtöisen Espoon rakentaminen. Olen kokoomuslainen, koska uskon yli kaiken muun siihen, että Suomessa jokaisella on mahdollisuus valita oma tulevaisuuden suuntansa taustoistaan huolimatta, kun siihen annetaan valmiudet ja kannustus. Olen ehdolla kaupunginvaltuustoon, koska edustamaani periksiantamatonta asennetta ja syvää kaupunkituntemusta tarvitaan päätöksenteossa.