Hyökki

Espoo

s. 1981

paavo@paavohyokki.com

Olen syntyperäinen espoolainen, kolmannen polven ammattimuusikko ja ollut aina kova tekemään töitä. Tapiolan kuoron ja Espoon musiikkiopiston kasvattina olen ollut mukana kaupunkimme kulttuurielämässä jo varhain. Johdan työkseni kuoroja ja vapaa-aikani kuluu kaiken muun ohella yhdeksänvuotiaan tyttäreni kanssa. Lasten ja nuorten hyvinvointi on siis myös luonnollisesti lähellä sydäntäni.

Olen visionääri ja johtajaluonne, joka kulkee määrätietoisesti ja periksiantamattomasti kohti asetettua tavoitetta. Työssäni kymmenistä äänistä, taustoista ja persoonista koostuvan joukon on myös luotettava visiooni, jotta sen toteuttaminen on mahdollista. Olen perustanut ja uudistanut lukuisia maamme eturivin kuoroja, ja nautin prosessien kehittämisestä ja ongelmanratkaisusta. Luottamustehtäviä on myös kertynyt lukuisista kuoroalan organisaatioista: yhteinen edunvalvonta ja auttamismentaliteetti ovat minulle tärkeitä, ja kuntavaaliehdokkuus on tälle työlle luonteva jatkumo.

Lähdin kuntavaaliehdokkaaksi päästäkseni tekemään töitä erityisesti kulttuuripalveluiden kehittämisen ja monimuotoisen taiteen aseman turvaamisen eteen kaupungissamme. Minulle tärkeitä arvoja ovat sivistys, oikeudenmukaisuus, rohkeus ja luotettavuus, ja koen myös kokoomuksen puolueena puhuvan erityisesti näiden arvojen puolesta.