Kartano Minna

Suna

s. 1977

minna@kartano.info

Lasten ja nuorten koulutuspalveluiden kehittäminen on murroksessa. Kuntaan tarvitaan päättäjiksi vahvoja osaajia varmistamaan tuloksekkaat palvelut. Lasten ja nuorten hyvinvointia on vahvistettava: oppilashuollon palvelut on turvattava, varhaista tukea tehostettava ja harrastusmahdollisuuksia kehitettävä.
Espoon infran kehittämisessä on lähdettävä kuntalaisten tarpeista, Espoo on muutakin kuin viisi kaupunkikeskusta. Alueita on kehitettävä takaamaan kuntalaisille laadukkaat ja toimivat palvelut.

Taloudesta on saatava pois piilokustannukset. Palveluiden kehittäminen tehokkuuden ja tuottavuuden näkökulmat huomioiden on tärkeää. Kestävä kehitys on huomioitava taloudessa ja tartuttava kiinni sen tarjoamiin mahdollisuuksiin mm. työpaikkojen luomisessa.

Olen ensimmäistä kertaa ehdolla. Toimin rehtorin Keski- ja Pohjois-Espoon alueella ja omaan vahvan osaamisen koulutuksen alalta.

Tällä hetkellä toimin seuraavissa luottamustehtävissä:
Espoon seurakuntien henkilöstöjohtokunnan varajäsen 2019-2022
Kansallinen Lastenliitto – Espoon aluejärjestö ry:n hallituksen jäsen 2019- Matinkylä-Olarin Lastenliiton hallituksen jäsen 2019-