Salminen

s. 1952

0405320006

jtsalminen.52@gmail.com

Hei, kuntavaalit siirtyivät kesäkuulle, mutta ei haittaa. Ollaan entistä valmiimpia ja nyt espoolaisilla on aikaa valita sopiva ehdokkaansa, toivottavasti upeasta Espoon Kokoomuksen ehdokasjoukosta!

Olen muuttanut Espoon Aallonkohinaan perheineni jo lähes 40 vuotta sitten ja sittemmin asunut pitkään Tapiolassa ja Espoonlahdessa.

Tarjoan yli 20 vuoden kuntakokemukseni Espoon päätöksentekoon ja olisi kunnia toimia espoolaisten kanssa yhdessä kaupunkimme tulevaisuutta rakentaen!

Espoo on hieno verkostomainen kaupunki, jonka ainutlaatuiset pientaloalueet ja kehittyvät keskukset on oltava asukkaitaan varten.

Kaunis luonto ympärillämme saattaa joskus tuntua itsestään selvältä, mutta se kaipaa huomiomme ja sitä on vaalittava. Espoolainen luonto on ainutlaatuinen; Saaristo, Karhusaari, keskuspuisto, Nuuksion metsät ja lammet sekä villi monimuotoisuus. Niistä on pidettävä huolta.

Espoolaisten terveys ja hyvinvointi on varmistettava mahdollisessa soteuudistuksessa ja tehtävä lujia vaatimuksia jonottoman terveydenhuollon eteen, jonossa kun ei parane.

Espoolainen opetus ja oppiminen on maan parasta, mutta sen saavuttaminen on oppilaille ja opettajille yhä haasteellisempaa. Espoolaisen nuoren tulee saada lukiokoulutus kotikaupungissaan ja resursseja opetukseen on lisättävä. Moni kouluistamme on surkeassa kunnossa ja niiden kuntoon laittaminen on kunniatehtävä. Lapsemme tulee voida opiskella terveellisessä koulun sisäilmassa.

Espoo on liikunta- ja urheilukaupunki, annetaan niiden kehittymiselle mahdollisuus! Kuuluisa Tapiolan uimahalliremontti on saatava pian käyntiin!

Espoo on yrittäjien kaupunki ja oman kekseliäisyyden sekä työn merkitys varmistaa Espoon kaupungin talouden menestyksen, jonka pohjalle voidaan kehittää entistäkin laadukkaammat palvelut. Espoo tarvitsee pitovoimaa antamaan yrittäjille menestystä ja turvaamaan veronmaksajien viihtyminen kaupungissamme.

Terveyttä ja Onnellisuutta toivon teille kesän odotukseen, voikaa hyvin!