Suontausta

Espoonlahti

s. 1985

mara@marttisuontausta.fi

Avomies, partiojohtaja, seurakuntaneuvoston jäsen. Päivisin kehityspäällikkö ja iltaisin yhteisten asioiden hoitaja partiossa, seurakuntaneuvostossa ja taloyhtiöiden hallituksissa.

Espoo on ollut minulle hyvä paikka kasvaa ja kehittyä, olen mukana kuntavaaleissa varmistamassa että se on sitä myös tulevaisuudessa. Haluan, että päätöksenteko perustuu faktoihin pelkkien mielipiteiden sijaan ja että päätöksenteossa kuultaisiin mahdollisuuksien mukaan asiakasta eli kuntalaista.

Mun Espoossa pelataan yhtenä joukkueena, voidaan henkisesti ja fyysisesti hyvin, autetaan toisia ja uskalletaan unelmoida sekä yrittää.

Paras tapa varmistaa Espoon tulevaisuus on vastuullinen taloudenpito. Seitsemäs käsky sanoo: ”älä varasta”. Tällä hetkellä varastamme tulevilta sukupolvilta taloudellisesti holtittomalla velkaantumisella ja ekologisesti ylikuluttamalla tärkeintä hyvinvoinnin mahdollistajaamme eli luontoa. Vastuullisuus on myös sitä, että pidetään huolta ja puolustetaan niitä, joilla ei tällä hetkellä mene hyvin. Siksi sydän on oikealla.