Taivassalo
Ilkka

Kiinteistöpäällikkö / Yksikönjohtaja (vpk)

Pohjois-Leppävaara

s. 1984

ilkka@ilkkataivassalo.fi

Perheellinen, 36-vuotias sopimuspalokuntalainen, pelastusalan vaikuttaja, intohimoinen kellokeräilijä ja ammattiylpeydellä varustettu kiinteistöpäällikkö hakee kaupunkilaisten luottamusta valtuustoon edistämään espoolaisten asioita.

Minulle keihäänkärkiasioita ovat pelastuslaitoksen kehittäminen ja sen toimintaedellytysten turvaaminen, seura- ja yhdistystoiminnan kehittäminen, yrittäjien ja yritysten lupaviidakon keventäminen sekä kaupungin ja kaupunkilaisten järkevä talous. Kokoomuksen vaaliohjelmasta minulle ominta on järkevä ja yhteiskunnallisesti merkittävä tavoite: ”Ennen jakamista, pitää tehdä jaettavaa.” Terve talous on paras väline hyvinvoinnin lisäämiseksi.

SV / RU / EN / DE
36-årig fastighetschef med yrkesstolthet och familj, avtalsbrandkårist, influencer inom räddningsbranschen och passionerad klocksamlare söker stadsbornas förtroende för att komma in i fullmäktige för att främja Esbobornas intressen.

Семейный 36-ти летний пожарный служащий по контракту, влиятельная персона в спасательной службе, страстный коллекционер часов и гордящийся своей профессией управляющий недвижимостью хочет получить доверие горожан для представления их интересов в муниципальном совете города Эспоо.

a 36-year-old family man, member of the contract volunteer fire brigade, policy maker in the rescue services, passionate watch collector and property manager with professional pride, is seeking the confidence of city residents to pass onto the city council in order to promote the affairs of the residents of Espoo.

36-jähriger freiwilliger Feuerwehrmann mit Familie, Akteur der Rettungsbranche, leidenschaftlicher Uhrensammler und berufsstolzer Immobilienmanager wirbt um das Vertrauen der Stadtbewohner, um sich im Stadtrat für die Förderung der Angelegenheiten aller Espooer einzusetzen.