Thure-Toivanen

Kalliorinne

s. 1965

tiina.thuretoivanen@gmail.com

Olen uusperheen äiti Kalliorinteestä. Olen koulutukselta sairaanhoitaja (leikkaus- ja anestesia), terveystieteiden maisteri ja opettaja. Työskentelen Espoon seudun koulutuskuntayhtymässä koulutuspäällikkönä. Perheeseeni kuuluvat avomies, kaksi poikaa ja kaksi Lagotto Romagnolo -rotuista koiraa Alli ja Bella nimeltään. Harrastan liikuntaa eri muodoissa, kulttuuria ja matkustelua.

Minulle tärkeitä arvoja ovat tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus. On tärkeää pitää aina lupaukset ja sopimukset. Työn tekemisessä kyky asettua toisen asemaan ja sitoutuminen ja paneutuminen tekemiseen tuovat tulosta. Tekemisessä tarvitaan järkeä ja sydäntä!

Nämä ovat kolmannet kuntavaalit, joissa olen mukana.

Luottamustehtäviä 2012-2017; Espoon varhaiskasvatusjaoston puheenjohtaja, opetus- ja varhaiskasvatuslautakunnan jäsen, varavaltuutettu, seurakuntaneuvoston jäsen, kirkkovaltuutettu, kokoomuksen kansallisen varhaiskasvatusverkoston puheenjohtaja.

Luottamustehtäviä 2017-2021; varavaltuutettu, Espoon varhaiskasvatusjaosto jäsen, nuoriso- ja liikuntalautakunnan jäsen, sosiaali- ja terveyslautakunnan varajäsen, Seurakuntien arviointineuvoston varajäsen, Espoon Kansallisseuran puheenjohtaja, Espoon omaishoitajat ja läheiset ry hallituksen jäsen, HYKS lautakunnan varajäsen

Mielestäni hyvä tulevaisuus rakennetaan laadukkaan varhaiskasvatuksen, koulutuksen, työn ja terveen elinympäristön ja talouden rakennuspalikoista. Ihmisten syrjäytymisen ehkäisemiseen ja osallisuuden vahvistamiseen on panostettava kaikissa elämänvaiheissa. Erityisesti tärkeänä näen sekä lapsien ja nuorten että ikääntyvien hyvän elämän edistämisen ja tukemisen kunnassa. Lasten etu ja vanhemmuuden tuki ovat niitä seikkoja, joista käsin laadukasta lapsi- ja nuorisotyötä tehdään. Ikääntyvien ihmisen osallisuuden edistämistä ja toimintakykyä tulee tukea mm. asuinympäristön ratkaisuissa. Hyvät harrastamis- ja kulttuuripalvelut lisäävät kaikkien hyvinvointia.

Olen elinikäisen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin puolestapuhuja!