Venäläinen

Otsolahti

s. 1993

emmi.venalainen@gmail.com

Olen uuden aallon kokoomuslainen: tasa-arvon vaalija ja ympäristönsuojelija, joka uskoo vastuulliseen talouspolitiikkaan. Olen henkeen ja vereen sivistyksen rakentaja ja luontoihminen.

Olen ehdolla Espoon kaupunginvaltuustoon, koska haluan pitää huolta erityisesti korkeatasoisista sivistys-, koulutus- ja kulttuuripalveluista, mielenterveyden edistämisestä ja siitä, että täällä tehdään kaikki voitava myös ilmastonmuutoksen torjumiseksi. Haluan olla rakentamassa inhimillistä ja kestävää tulevaisuutta.

Työskentelen koulutuspolitiikan johtavana asiantuntijana korkeakoulutettujen työmarkkinakeskusjärjestö Akavassa. Teen päivittäin töitä maailman parhaan koulutuksen ja korkean osaamisen puolesta.

Kotini on Espoon Tapiolassa, kuvankauniissa Otsolahdessa. Asun täällä puolisoni ja veikeän whippet-koiramme Rietin kanssa. Vapaa-aikaani vietän luontoliikunnan, koiraharrastusten ja ratsastuksen parissa. Sielunmaisemiani ovat metsät, järvet ja meri.