Wanne Elina

Leppävaara

s. 1976

elina@elinawanne.fi

Olen 44-vuotias kestävän kehityksen ja kiertotalouden osaaja, kahden lapsen äiti. Kuluneella kaudella olen ollut aktiivinen vaikuttaja Espoon opetus- ja varhaiskasvatuslautakunnassa ja Kokoomuksen valtuustoryhmässä, varavaltuutettuna. Otan asioista selvää, olen hyvin verkostoitunut ja vien asioita määrätietoisesti eteenpäin. Työurallani olen toiminut tutkijana, edunvalvonnassa, suhdetoiminnassa, kasvuyritysaktivistina sekä nyt viimeiset kolme vuotta opiskeluajan unelmatyössä kestävän kehityksen parissa, tekemässä konkreettista työtä kestävämmän ja hiilineutraalin Espoon puolesta.

Minun Espooni on elinvoimainen, kansainvälinen ja turvallinen. Täällä on hyvä asua, elää, yrittää ja harrastaa. Parempi Espoo tehdään yhdessä!

Kerro minulle miten Espoota tulisi kehittää, kuulen mielelläni ajastuksistasi. Toivon, että tulevaisuudessa Espoossa kuunnellaan asukkaita enemmän ja kehitetään kaupunkia yhdessä asukkaiden kanssa. Asukkaiden lisäksi myös yritykset, oppi- ja tutkimuslaitokset ja järjestöt tulee ottaa paremmin mukaan kehittämään Espoota.