Evästekäytäntö

Seuraamme verkkosivustomme käyttöä evästeillä. Jos et hyväksy näitä ehtoja, älä käytä sivujamme.

Jos estät evästeiden tallennuksen tai poistat ne käytöstä, jotkin verkkosivujemme toiminnoista eivät välttämättä toimi. Evästeen tai evästeluokan käytöstä poistaminen ei vielä poista evästettä selaimestasi, vaan sinun on tehtävä se itse selaimesi kautta.

Tietoa evästeistä

ISTUNTOEVÄSTEET häviävät tietokoneesta heti, kun selain suljetaan.

PYSYVÄT EVÄSTEET pysyvät tallennettuina tietokoneessa, kunnes ne erikseen poistetaan tai niiden voimassaolo päättyy.

espoonkokoomus.fi -sivuston omat evästeet

• Kirjautumiseväste kirjautuneen käyttäjän tunnistamiseksi hallintaan kirjautumista varten. Tavalliset käyttäjät eivät saa tätä evästettä.

espoonkokoomus.fi-sivuston evästeiden estäminen

Alla ohjeet kuinka voit estää espoonkokoomus.fi-sivuston käyttämät evästeet yleisimmissä selaimissa.

• Internet Explorerissa kaikki evästeet voi estää napsauttamalla ”Työkalut”, ”Internet-asetukset”, ”Tietosuoja” ja valitsemalla ”Estä kaikki evästeet” liukusäätimellä.
  • Firefoxissa voit säätää evästeasetuksia napsauttamalla ”Työkalut”, ”Asetukset”ja ”Tietosuoja”.
  • Safarissa voit säätää evästeasetuksia napsauttamalla ”Asetukset” ja ”Yksityisyys”.
  • Google Chromessa voit säätää evästeasetuksia napsauttamalla ”Asetukset” ja ”Tietosuoja”.

Kolmansien osapuolten evästeet

Kolmannen osapuolen keräämä tieto

Oheisista linkeistä voit tutustua, mitä tietoja kolmannet osapuolet sinusta keräävät ja vaikuttaa siihen, miten he käyttävät käräämäänsä tietoa.

Jos haluat lisätietoa evästekäytännöistämme, ota meihin yhteyttä.

Muutokset evästekäytäntöön

Tätä evästekäytäntöä voidaan päivittää aika ajoin. Tämä evästekäytäntö on viimeksi päivitetty 7.11.2019.