Yhdistyksen esittely

Leppävaaran Kokoomus ry toimii Kokoomuksen paikallisyhdistyksenä koko Suur-Leppävaaran alueella.

Toimimme leppävaaralaisten edustajana ja äänitorvena kunnallisessa päätöksenteossa ja pääkaupunkiseudun yhteistyössä. Lisäämme Kokoomuksen näkyvyyttä Leppävaarassa. Järjestämme kaikille avoimia tapahtumia ja matalan kynnyksen keskustelutilaisuuksia.

Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!

Liity jäseneksi

Me kokoomuksessa haluamme olla löytämässä ratkaisuja. Tahdomme rakentaa luottamusta ja ymmärrystä ihmisten ja ihmisryhmien välille.

Pidetään Suomi jatkossakin maana, jossa jokaisella on mahdollisuus osallistua ja kehittää itseään.

Tehtävämme on kasvattaa jokaisen suomalaisen luottamusta siihen, että juuri hänelle käy lopulta hyvin. Lähde mukaan!

Yhdistyksen hallitus

Leppävaaran Kokoomus ry:n hallitus vuonna 2022

Puheenjohtaja, Karri Karsi, karrikarsi @ gmail.com
Varapuheenjohtaja, Jaana Arvo, jaana.arvo @ gmail.com
Sihteeri, Katariina Sorvanto
Taloudenhoitaja, Anne Heikkala

Hallituksen jäsenet
Mitja Ervasti
Sampo Kauranne
Päivi Käri-Zein ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Julia Lindholm
Herttaliisa Tuure

Yhdistyksen luottamushenkilöt

Vuoden 2021 kuntavaalien jälkeen Leppävaaran Kokoomuksella on edustus kolme kaupunginvaltuutettua ja kolme varavaltuutettua. Markku Markkula toimii Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtajana. Jäsenyyksiä seuraavissa lautakunnissa: kaupunkisuunnittelulautakunta, sosiaali- ja terveysvaliokunnan yksilöasioiden jaosto, ja kulttuurilautakunta. Varajäsenyyksiä: elinkeino- ja kilpailukykyjaosto, liikuntalautakunta, hyvinvointi ja terveyden lautakunta ja tekninen lautakunta.

Jäsenyyksiä seuraavissa toimielimissä: Kestävä Espoo – kehitysohjelma, Espoon musiikkiopiston johtokunta, Espoon kaupunginteatterisäätiön hallitus, apiola Sinfoniettan neuvottelukunta, Laurea-ammattikorkeakoulu Oy Espoo-Lohjan alueneuvottelukunta, monikulttuurisuusasian neuvottelukunta, Cultura-säätiön hallitus, Helsingin kesäyliopistosäätiön hallitus ja Espoon Ampumaratayhdistyksen hallitus.

Leppävaaran seurakuntaneuvostossa neljä jäsentä, Espoon yhteisessä kirkkovaltuustossa kaksi jäsentä. Jäsen Espoon kirkkoneuvostossa 2021-2022.

Alaviiri Kaisa, Kaupunginvaltuutettu, Koulutuskuntayhtymä Omnian hallitus, sosiaali- ja terveysvaliokunnan yksilöasioiden jaoston pj.
Ahvonen Katariina, käräjäoikeuden lautamies
Arvo Jaana, kiinteistötoimitukset uskottu mies, kaupunkisuunnittelultk varajäsen, liikuntalautakunta varajäsen
Jokinen Janne, Espoon musiikkiopiston hallitus Karsi Karri, varavaltuutettu, Omnia Kauranne Sampo, Espoon kaupunginteatterisäätiön hallitus, Tapiolan Sinfoniettan neuvottelukunnan varajäsen
Käri-Zein Päivi, Laurea-ammattikorkeakoulu Oy Espoo-Lohjan alueneuvottelukunta