Asukastilaisuus: Lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointipalvelut

Tapiolan palvelukeskus Länsituuli 1

Tilaisuuden tarkoituksena on luoda avoin vuoropuhelu lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointipalveluista asukkaiden ja hyvinvointialueen johdon välille. Lyhyet alustukset pohjustavat aihetta ja sen jälkeen toivotaan rakentavaa vuoropuhelua paneelissa asukkaiden kysymysten ja kommenttien kautta. Vastaa kyselyyn!

Tapaa Kai Mykkänen Cafe Mellstenissä!

Café Mellsten Haukilahdenranta, Espoo

Eduskuntaryhmän puheenjohtaja ja eduskuntavaaliehdokas Kai Mykkänen tavattavissa Cafe Mellstenissä!

Espoon Kokoomuksen Ystävänpäivä

Espoon Valtuustotalo, Kokoomuksen ryhmähuone Espoonkatu 5, Espoo

Espoon Kokoomus järjestää yhdessä Kansallinen Sivistysliitto KANSIOn kanssa koulutustapahtuman ystävänpäivän kunniaksi. Tapahtuma on suunnattu kaikille Espoon Kokoomuksen jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita paikallisyhdistyksen hallitustyöskentelystä, poliittisesta keskustelusta, tapahtumista ja yhteisolosta. Mukana puoluevaltuuston puheenjohtaja, kokoomuksen kansanedustaja Heikki Autto.

Nuoret hyviin jengeihin – miten se onnistuu?

Sellon kirjasto Leppävaarankatu 9, Espoo

Suomessa nuoret voivat tutkimusten mukaan pääosin hyvin, mutta yhä useampi kärsii mielenterveyden ongelmista, suorituspaineista ja osattomuuden kokemuksista. Jopa joka neljännellä nuorella on mielenterveyshäiriöistä ja noin kolmasosa nuorista kokee elämänsä merkityksettömäksi ja vaikutusmahdollisuutensa vähäisiksi. Ongelmat kumpuavat usein pahasta olosta ja näköalattomuudesta. Miten me voisimme tarjota parempia vaihtoehtoja niille nuorille, jotka ovat joutumassa – tai ovat jo – jengien vaikutuspiirissä?

Suomen ulkoiset ja sisäiset uhkat 2023 – ja niiden ratkaisumahdollisuudet

Kauppakeskus Sellon kirjasto Leppävaarankatu 9, Espoo

Suomen turvallisuustilanne herättää monenlaisia kysymyksiä. Mitä kuuluu Nato-prosessille? Pitääkö kodeissa varautua kriisiin? Miksi nuorten rikollisuus on väkivaltaistunut? Mitä pitää tehdä suomalaiselle oikeusjärjestelmälle, jotta Suomi pysyy turvallisena maana? Keskustelemassa eduskuntavaaliehdokas, kenraalimajuri (evp) Pekka Toveri, eduskuntavaaliehdokas, lakimies Kai Lintunen, sekä kansanedustaja Kari Tolvanen.

Turvallisuus Suomessa 2023

Lippulaivan kirjasto Espoonlahdenkatu 8, Espoo

Mihin maailman turvallisuustilanne on matkalla ja mitä meidän suomalaisten tulee nyt tehdä? Koskipa huolesi sitten Ukrainaa, kotimaan katuja, kyberturvaa tai arjen varautumista, täältä saat asiantuntevia vastauksia! Keskustelemassa eduskuntavaaliehdokas, Espoon kaupunginvaltuuston puheenjohtaja, sotatieteiden tohtori ja työelämäprofessori Jarno Limnéll, sekä kansanedustaja Kari Tolvanen

Kokoomuksen vaalikontti Espoossa

Piispansillan aukio, Iso Omena Piispansilta 10-12, Espoo

Kokoomuksen vaalikontti Espoossa on auki joka päivä 10-18, tervetuloa!

Calendar powered by The Events Calendar