Aallon Kokoomusopiskelijat – uusien ilta

Kattosauna, Otaranta 8 E, Espoo

Aallon Kokoomusopiskelijat – uusien ilta

Miten vaikuttaa opiskelijoiden asioihin yliopistomaailmassa? Miten nykyiset kriisit vaikuttavat Suomeen? Entä miltä tulevaisuus näyttää? Aalto-yliopiston Kokoomusopiskelijat, tuttavallisemmin AlKo, järjestää 20.9. uusien illan, jossa pääset kuulemaan lisää opiskelijapolitiikasta sekä tapaamaan muita yhteiskunnallisista asioista ja vaikuttamisesta kiinnostuneita. Meidän toiminnassamme pääset pitämään hauskaa opiskelijatoiminnan parissa poliittisella twistillä!
Tapahtumassa vieraana on Kokoomuksen varapuheenjohtaja ja Aalto-yliopiston alumni, kansanedustaja Elina Valtonen pohtimassa tulevaisuuden näkymiä sekä kertomassa miksi kannattaa lähteä mukaan opiskelijapolitiikkaan.
Tämän lisäksi tiedossa on yhdistyksen esittäytyminen, sekä rentoa oleskelua. Tarjolla on pientä purtavaa ja virvokkeita. Uusien ilta tarjoaa oivan mahdollisuuden tutustua paremmin yhdistyksemme toimintaan, sekä vanhoihin ja uusiin jäseniin. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Ilmoittautua voi alla olevasta linkistä osallistujamäärän arvioimisen helpottamiseksi: https://forms.gle/g3pjUkjJucDFv4df8
Mitä? Aallon Kokoomuksen Uusien Ilta
Milloin? Tiistaina 12.9. klo 17.30 alkaen
Missä? Kattosauna (Otaranta 8 E, Espoo)
Tilassa oleva sauna on myös lämpimänä halukkaille!