Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

Kaupunkiympäristön verkoston tilaisuus 21.5.

21.5.2024 klo 17:30 19:00

Halutko vaikuttaa kaavoitukseen, rakentamiseen, asuntopolitiikkaan, liikenteeseen ja ympäristökysymyksiin Espoossa? Nyt on tähän mahdollisuus, sillä Espoon kokoomuksen uusi kaupunkiympäristön verkosto on käynnistämässä toimintaansa. Tervetuloa mukaan verkoston toimintaan, joka startataan aloitustapaamisessa tiistaina 21. toukokuuta!

Aika: tiistaina 21.5. klo 17.30-19.00

Paikka: Espoon Valtuustotalon kahvio

Ohjelma:

17.30 Tervetuloa ja mikä on kaupunkiympäristön verkosto? Verkoston pj Emma-Stina Vehmanen ja vpj Antti Pirhonen

17.35 Yleiskaavan valmistelun tilanne ja kokoomuksen näkemykset yleiskaavaan, Mervi Katainen, kaupunginhallituksen pj

17.55 Kysymyksiä ja keskustelua yleiskaavasta

18.30 Laadukas asuminen ja viihtyisät kaupunginosat – mitä voisimme kaupunkisuunnittelussa tehdä paremmin? Yhteinen keskustelu

Aloitustilaisuuden jälkeen verkosto kokoontuu muutaman kerran vuodessa keskustelemaan ajankohtaisista kaupunkiympäristön toimialan kysymyksistä Espoossa. Luvassa on ajankohtaista tietoa, mahdollisuuksia omien näkemysten esiin tuomiseen ja vierailuja kiinnostavissa kohteissa.

Espoon Kokoomus ry

Näytä Järjestäjä WWW-sivusto