Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Kesäkauden avajaiset 6.6.2024

6.6.2024 klo 18:00 19:30

Tervetuloa torstaina 6.6. klo 18 alkaen Espoon Kokoomuksen kesäkauden avajaisiin Cafe Merenneitoon Matinkylän uimarannalle.Tarjolla on ajankohtaista politiikkaa, hyvää seuraa, pullakahvit ja toivottavasti aurinkoista säätä!

Tilaisuudessa kuulemme ajankohtaiset politiikan kuulumiset suoraan politiikan huipulta: tilaisuudessa puhujina ovat tiede- ja kulttuuriministeri Sari Multala, Kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matias Marttinen ja eurovaaliehdokas, kansanedustaja Susanne Päivärinta. Kuulemme heiltä kaikilta katsaukset politiikan ajankohtaisista aiheista.

OHJELMA:

Klo 18.00 Tilaisuuden avaus ja tervetulosanat – Ira Hietanen-Tanskanen, Espoon Kokoomuksen puheenjohtaja

Klo 18.10 Poliittinen tilannekatsaus ja terveiset valtioneuvostosta – Sari Multala, tiede- ja kulttuuriministeri

Klo 18.30 Ajankohtaiset terveiset eduskunnasta – Matias Marttinen, Kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja

Klo 18.50 Miksi kannattaa äänestää eurovaaleissa? – Susanne Päivärinta, kansanedustaja, eurovaaliehdokas

Klo 19.10 alkaen vapaata seurustelua

Tule päivittämään ajankohtaiset tietosi politiikasta hyvässä seurassa.

Tilaisuuteen osallistujille tarjolla kahvi/tee ja korvapuusti.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille. Tervetuloa!

Tilaisuuden järjestävät Rantaraitin Porvarit ry, Etelä-Espoon Kokoomus ry ja Espoonlahden Kokoomus ry yhteistyössä Espoon Kokoomuksen kanssa. Lisätietoja tilaisuudesta saa tarvittaessa Veera Vuornokselta, Paula Uttilta ja Tapio Saarelaiselta.

Espoon Kokoomus ry

Näytä Järjestäjä WWW-sivusto