EJY:n Kansalaistoiminnankeskus (ent. Unelma Tapiola), kokoushuone Sali

Tapiola Toimii ry, Kauppamiehentie 6, Espoo, Suomi

Tuomo Yli-Huttula kertoo kirjastaan Presidentti

Tervetuloa kuuntelemaan politiikan sisäpiirin käänteistä ja esittämään kysymyksiä tietokirjailija Tuomo Yli-Huttulalle, joka on kirjoittanut kirjan Presidentti ja porvarivalta (Otava).

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on antanut kirjaan haastattelun. Hän paljastaa kirjassa, miten Jenni Haukion kohtaaminen vaikutti siihen, että hän päätti olla isänmaan käytettävissä, vaikka hän oli päättänyt jättää politiikan vuoden 2006 presidentinvaalien jälkeen. Yksityisyydestään tarkka presidenttipari ei ole aiemmin kertonut, miten heidän rakkaustarinansa sai alkunsa.

Miten yhteistoiminta on sujunut tasavallan sisäpiirissä Niinistön presidenttikaudella? Miten Jyrki Kataisen, Alexander Stubbin ja Petteri Orpon suhteet Niinistöön ja toisiinsa ovat kehittyneet? Näihin kysymyksiin Presidentti ja porvarivalta antaa vastauksia.

Yli-Huttula on taustaltaan journalisti, joka on työskennellyt politiikan toimittajana ja päätoimittajana. Hän on työskennellyt myös Kokoomuksen viestintätehtävissä ja ministerin erityisavustajana. Tällä hetkellä hän on Finanssiala ry:n viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja.

Kirjaa on mahdollisuus ostaa käteisellä tilaisuudessa 20 euron hintaan.

Ilmoita osallistumisestasi viimeistään perjantaina 25.1. riittamard@gmail.com tai 0505149718.

Lämpimästi tervetuloa!

Tapiolan Kokoomus, hallitus