joukkue_1200x473-02

Liity ja tule mukaan aktiiviseen toimintaamme

Politiikan alueellinen väri on aina ollut Kokoomuksessa tärkeää. Paikallinen tekeminen on elävä esimerkki puolueen aidosta sielusta ja hengestä. Me Espoon Kokoomuksessa päätämme millaisten asioiden puolesta puhumme.

espoon-kokoomus-porukkaa

Vaikuttaminen on kaunista. Tunne siitä, että itse voi tehdä asioille jotain, on jokaisen ihmisen perusoikeus. Espoon Kokoomuksessa jokaiselle löytyy oma tapa vaikuttaa yhteisön asioihin. Muutoksen alkuun riittää yksi ihminen. Toteutukseen tarvitaan kokonainen joukkue. Tule mukaan. Sinua kuunnellaan. Tartutaan yhteisiin asioihin ilon kautta ja rohkeudella.

Kuntavaalit lähestyvät – ilmoittaudu ehdokkaaksi nyt

Uuden kuntalain myötä kuntavaalien vaalipäivä siirrettiin lokakuulta huhtikuulle. Seuraavat kuntavaalit pidetään 9.4. vuonna 2017.

Espoon Kokoomus tulee asettamaan vaaleihin täyden 112 ehdokkaan listan. Nyt etsimme ehdokkaiksi ihmisiä, jotka ovat enemmän tuntevia kuin tietäviä. Enemmän kuuntelevia kuin kertovia. Ihmisiä, joilla on rohkeutta tehdä uudistuksia suomalaisen hyvinvointi-yhteiskunnan säilymiseksi myös tulevaisuudessa.

ILMOITTAUDU EHDOKKAAKSI

pilot-centered

Kouluttaudu kanssamme

Järjestämme Kansallisen sivistysliiton KANSION kanssa yhteistyössä koulutusta paikallisyhdistyksille, ehdokkaille ja jäsenille.

Ilmoitamme koulutuksista tapahtumissamme.

KATSO KOULUTUKSET

Stubbkoulutus

Osallistu keskusteluun

Espoon Kokoomuslaiset kirjoittavat blogia aktiivisesti. Mitä mieltä sinä olet heidän ajatuksistaan?

LUE JA OTA KANTAA!

Tykkää meistä

Tervetuloa keskustelemaan kanssamme ajankohtaisista aiheista myös Facebookiin ja Twitteriin.

Seuraa, tykkää, jaa ja kommentoi olitpa sitten puolesta, vastaan tai jotain nsiltä väliltä.