Sanna Lauslahti ehdolle puoluevaltuuston johtoon

7.5.2012Uutiset
Lehdistötiedote 7.5.2012

Espoon Kokoomuksen hallitus toivoo, että kansanedustaja, hallintotieteiden tohtori Sanna Lauslahti asettuisi ehdolle Kokoomuksen puoluevaltuuston puheenjohtajan tehtävään. Puoluevaltuuston puheenjohtaja valitaan puoluekokouksessa, joka pidetään Rovaniemellä 15.–17. kesäkuuta.

Espoon Kokoomuksen puheenjohtaja Ari Konttas kommentoi: ”Sanna Lauslahden laaja osaaminen, vahvat kokoomuslaiset arvot ja positiivinen ote kaikkeen politiikantekoon ovat asioita, joita Kokoomus tarvitsee. Puolueen täytyy pysyä liikkeessä, se kaipaa sisäistä dynamiikkaa. Puoluevaltuuston puheenjohtajan tehtävään tarvitaan henkilöä, joka kykenee luomaan puoluevaltuustosta todellisen arvo- ja asiakeskustelun foorumin, jonka kautta kentän ääni kanavoituu vaikuttavaksi osaksi puolueen käytännön politiikkaa.” Espoon Kokoomus esittää Uudenmaan piirihallitukselle, että piiri tukisi Sanna Lauslahden ehdokkuutta puoluevaltuuston puheenjohtajaksi.

Sanna Lauslahti (s. 1966) on toisen kauden kansanedustaja Espoosta. Koulutukseltaan hän on ekonomi ja hallintotieteiden tohtori. Lauslahti on eduskuntatyössään suuntautunut erityisesti sivistys-, terveys- ja talouspolitiikan kysymyksiin. Hänen perheeseensä kuuluu aviomies ja kolme lasta. Vapaa- aikaansa Lauslahti käyttää muun muassa juoksemalla, uimalla ja joogaamalla.

Lisätiedot:
Ari Konttas