Espoon Kokoomuksen uudeksi puheenjohtajaksi Pirjo Kemppi-Virtanen

19.11.2015Uutiset
Pirjo Kemppi-Virtanen

Espoon Kokoomuksen syyskokouksessa 18.11. valittiin eronneen puheenjohtajan Saara Matteron loppukaudeksi 2016 loppuun uudeksi puheenjohtajaksi Pirjo Kemppi-Virtanen.

Kokouksessa valittiin uuden hallituksen 2016 varsinaisiksi jäseniksi Pirjo Kemppi-Virtanen – Tapiolan Kokoomus, Arto Turunen – Tapiolan Kokoomus, Bo Grönholm – Matinkylän Kokoomus, Ari Rehnfors – Kauklahden Kokoomus, Timo Haatainen – Kanta-Espoon Kokoomus, Tea Saarniala – Olarin Kokoomus, Jukka Pelkonen – Espoonlahden Kokoomus, Janne Tähtikunnas – Espoon Kansallisseura, Petteri Lohivesi – Espoon Nuoret Perinneporvarit, Jussi Koskinen – Haukilahden-Westendin Kansallisseura, Kai Lintunen – Leppävaaran Kokoomus ja Kimmo Oila – Valtuustoryhmä.

Varajäseniksi valittiin Jaakko Ravald – Tapiolan Kokoomus, Kari Kuusisto – Karakallio-Kilon Kokoomus, Timo Lampola – Länsi-Espoon Kokoomus, Taru Liira – Tapiolan Kokoomusnaiset, Johanna Horsma – Espoonlahden Kokoomus, Christos Petriotis – Olarin Kokoomus, Hannu Heikkinen – Espoonlahden Kokoomus, Tarja Lang – Espoon Kansallisseura, Emilia Knaapi – Espoon Nuoret Järkiporvarit, Susanna Eskola – Haukilahden-Westendin Kansallisseura, Inari Grönholm – EK Seniorit ja Kirsi Åkerlund – Valtuustoryhmä.

Espoon Kokoomuksen ehdokkaaksi Uudenmaan piirin puheenjohtajaksi valittiin Kari Tolvanen.

Ehdolle piirihallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Kari Tolvanen, Espoon Kansallisseura (puheenjohtajaehdokas), Pirjo Kemppi-Virtanen, Tapiolan Kokoomus, Jussi Koskinen, Haukilahden-Westendin Kansallisseura ja Petteri Lohivesi, Espoon Nuoret Perinneporvarit. Ehdolle piirihallituksen varajäseniksi valittiin Kai Lintunen, Leppävaaran Kokoomus, Tea Saarniala, Olarin Kokoomus ja ehdokas Kauniaisten Kokoomuksesta.

Onnittelemme kaikkia valittuja ja toivotamme menestystä tehtäviin!

Pirjo_Kari_2015