Espoon Kokoomus etsii järjestösihteeriä

29.11.2018Uutiset

Espoon Kokoomus ry on espoolaisten kokoomusyhdistysten muodostama aluejärjestö, joka vastaa Kokoomuksen järjestö- ja vaalitoiminnasta sekä yhdessä valtuustoryhmän kanssa kunnallispoliittisesta toiminnasta. Espoon Kokoomus on espoolaisten hyvinvoinnin edistäjä toteuttamalla aktiivisesti inhimillisiä ja innovatiivisia ratkaisuja.

Haemme palvelukseemme osa-aikaista JÄRJESTÖSIHTEERIÄ määräaikaiseen työsuhteeseen 1.1.-31.5.2019

Järjestösihteeri vastaa:

• kenttä- ja vaalitoiminnasta ja viestinnästä Espoossa,
  • vaalitapahtuma- & tilaisuuskoordinaatiosta ja käytännön järjestelyistä
  • sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittämisestä ja toteuttamisesta

Tehtäviin kuuluu myös tiedottamista sekä sosiaalisen median kanavien kautta että nettisivujen sisällön ylläpitoa. Työ edellyttää ajokorttia sekä valmiutta tarvittaessa myös ilta- ja viikonlopputöihin.

Valittavalta henkilöltä odotamme kokoomuslaista maailmankatsomusta, reipasta työotetta ja tekemisen meininkiä. Etsimme tehtävään henkilöä, jolla on kokemusta järjestötyöstä ja yhdistystoiminnasta, hyvät organisointi- ja vuorovaikutustaidot, oma-aloitteisuutta sekä vahvaa, monipuolista viestintäosaamista. Lisäksi arvostamme kokemusta varainhankinnasta ja vaalikampanjoinnista.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisesti haastavan työpaikan sekä hyvät työskentelyolosuhteet pienessä työyhteisössä. Toimipaikkana on Uudenmaan Kokoomuksen piiritoimisto Espoon Olarissa.

Määräaikainen tehtävä on osa-aikainen 3 pv/ vko ja jatkuu 31.5.2019 saakka. Järjestösihteerin palkka on 1.500 e/kk.

Mahdollista on, että tehtävää jatketaan myös määräajan jälkeen.

Tiedusteluihin vastaa aluesihteeri Leena Hoppania 3.-7.12. klo 12-14 puh. 040 7242 076.

Hakemukset suosittelijoiden yhteystietoineen sekä CV pyydetään lähettämään 10.12.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen leena.hoppania@kokoomus.fi.

Lisätietoja aluejärjestöstä Espoon Kokoomus