Espoon Kokoomuksen syyskokous nimesi hallituksen vuodelle 2020

7.11.2019Uutiset

Espoon Kokoomus piti sääntömääräisen syyskokouksensa eilen tiistaina 6.11 Espoon valtuustosalissa. Kuluneen vuoden puheenjohtajana toiminut Janne Tähtikunnas valittiin jatkokaudelle.

Aluejärjestön hallitukseen tuli valituksi:

Mika Mäkilä / Tapiolan Kokoomus, Kimmo Oila / Tapiolan Kokoomus, Ari Rehnfors / Kauklahden Kokoomus, Bo Grönholm / Etelä-Espoon Kokoomus, Christos Petriotis / Etelä-Espoon Kokoomus, Kari Kuusisto / Karakallion-Kilon Kokoomus, Emmi Eteläsalo-Holmberg / Espoonlahden Kokoomus, Janne Tähtikunnas / Espoon Kansallisseura, Joel Vanhanen / Espoon Nuoret Boheemiporvarit, Jussi Koskinen / Haukilahti-Westendin Kansallisseura, Elina Wanne / Leppävaaran Kokoomus, Henrik Vuornos / Valtuustoryhmä.

Varajäseniksi valittiin:

Riitta Mård / Tapiolan Kokoomus, Olli Ojanen / Tapiolan Kokoomus, Mirva Gran / Auroran Kokoomusnaiset, Timo Lampola / Länsi-Espoon Kokoomus, Mika Suomu / Kanta-Espoon Kokoomus, Marju Silander / Tapiolan Kokoomusnaiset, Jarmo Soljasalo / Espoonlahden Kokoomus, Tarja Lang / Espoon Kansallisseura, Tuomas Aho / Espoon Nuoret Perinneporvarit, Tere Sammallahti / Haukilahti-Westendin Kansallisseura, Sampo Kauranne / Leppävaaran Kokoomus, Jaana Jalonen / Valtuustoryhmä.

Uusi hallitus aloittaa työnsä 1.1.2020. Espoon Kokoomus onnittelee!