Espoon Kokoomuksen syyskokous nimesi hallituksen vuodelle 2020

7.11.2019Uutiset
Topi Korpinen

Espoon Kokoomus piti sääntömääräisen syyskokouksensa eilen tiistaina 6.11 Espoon valtuustosalissa. Kuluneen vuoden puheenjohtajana toiminut Janne Tähtikunnas valittiin jatkokaudelle.

Aluejärjestön hallitukseen tuli valituksi:

Mika Mäkilä / Tapiolan Kokoomus, Kimmo Oila / Tapiolan Kokoomus, Ari Rehnfors / Kauklahden Kokoomus, Bo Grönholm / Etelä-Espoon Kokoomus, Christos Petriotis / Etelä-Espoon Kokoomus, Kari Kuusisto / Karakallion-Kilon Kokoomus, Emmi Eteläsalo-Holmberg / Espoonlahden Kokoomus, Janne Tähtikunnas / Espoon Kansallisseura, Joel Vanhanen / Espoon Nuoret Boheemiporvarit, Jussi Koskinen / Haukilahti-Westendin Kansallisseura, Elina Wanne / Leppävaaran Kokoomus, Henrik Vuornos / Valtuustoryhmä.

Varajäseniksi valittiin:

Riitta Mård / Tapiolan Kokoomus, Olli Ojanen / Tapiolan Kokoomus, Mirva Gran / Auroran Kokoomusnaiset, Timo Lampola / Länsi-Espoon Kokoomus, Mika Suomu / Kanta-Espoon Kokoomus, Marju Silander / Tapiolan Kokoomusnaiset, Jarmo Soljasalo / Espoonlahden Kokoomus, Tarja Lang / Espoon Kansallisseura, Tuomas Aho / Espoon Nuoret Perinneporvarit, Tere Sammallahti / Haukilahti-Westendin Kansallisseura, Sampo Kauranne / Leppävaaran Kokoomus, Jaana Jalonen / Valtuustoryhmä.

Uusi hallitus aloittaa työnsä 1.1.2020. Espoon Kokoomus onnittelee!