Espoon Kokoomus täydensi kuntavaalien ehdokaslistaansa – ”tehdään Espoosta Suomen halutuin paikka asua”

1.2.2021Uutiset
Opiskelija ja pyörätuolikelaaja Sini Paukkeri lähtee ehdolle Espoossa.

Espoon Kokoomuksen hallituksen kokous nimesi kahdeksan uutta kuntavaaliehdokasta maanantaina 1.2.2021. Kaikkiaan listalle tullaan nimeämään täydet 112 ehdokasta.

Maanantaina nimettyjen joukossa on kiinnostavia nimiä myös politiikan ulkopuolelta, kuten suositun smoothie- ja mehubaari Jungle Juice Barin perustaja ja yrittäjä Noora Fagerström.

Fiilis lähteä ehdolle on ihan mieletön. Tehdään Espoosta Suomen halutuin paikka asua!” Fagerström tiivistää tavoitteensa kuntavaaleissa.

Yksi nyt nimetyistä on 19-vuotias opiskelija ja pyörätuolikelaaja Sini Paukkeri. Paukkeri haluaa olla mukana tekemässä Espoosta yhä paremman paikan elää ja asua.

Lähdin ehdolle, koska olen jo koko pienen ikäni halunnut vaikuttaa asioihin, ja nyt vihdoin siihen tarjoutui tilaisuus. Koen jakavani samanlaiset arvot kokoomuksen kanssa, ja erityisesti Espoossa asioita on hoidettu mallikkaasti. Uskon myös tuovani mukaan persoonallista vivahteikkuutta ideoillani ja ajatuksillani”, Paukkeri hymyilee.

Paukkerin tärkein vaaliteema löytyy hyvin läheltä omaa arkea ja omia kokemuksia.

Kaikkein tärkeimpänä haluan edistää erityisesti lasten ja nuorten mahdollisuuksia harrastaa liikuntaa ja urheilla, sillä siten nuoret voivat paremmin ja pystyvät rakentamaan itselleen parempaa tulevaisuutta. Itsekin nuorena urheilijana tiedän, miten tärkeää on mahdollisuus harrastaa ja liikkua”, Paukkeri toteaa.

Espoon Kokoomus nimeää viimeiset kuntavaaliehdokkaansa maaliskuussa.

Lista 1.2.2021 nimetyistä ehdokkaista:

Sukunimi  Etunimi  Ikä  Ammatti  Kaupunginosa
Bärlund  Aija  58  Yrittäjä  Kivenlahti
Fagerström  Noora  35  Yrittäjä  Westend
Ilkko-Ervasti  Pauliina  43  TM, opettaja Muurala
Latvalahti  Jari  46  Julkishallinnon johdon konsultti  Nöykkiö
Leivo   Tomi V. 52  Lääketieteen tohtori, ihotautien erikoislääkäri  Pohjois-Tapiola
Paukkeri  Sini  19  Opiskelija  Leppävaara
Stenholm  Elena  49  Väitöskirjatutkija, VTM  Haukilahti