Espoon Kokoomus täydensi kuntavaalien ehdokaslistaansa – ”tehdään Espoosta Suomen halutuin paikka asua”

1.2.2021Uutiset
Opiskelija ja pyörätuolikelaaja Sini Paukkeri lähtee ehdolle Espoossa.

Espoon Kokoomuksen hallituksen kokous nimesi kahdeksan uutta kuntavaaliehdokasta maanantaina 1.2.2021. Kaikkiaan listalle tullaan nimeämään täydet 112 ehdokasta.

Maanantaina nimettyjen joukossa on kiinnostavia nimiä myös politiikan ulkopuolelta, kuten suositun smoothie- ja mehubaari Jungle Juice Barin perustaja ja yrittäjä Noora Fagerström.

Fiilis lähteä ehdolle on ihan mieletön. Tehdään Espoosta Suomen halutuin paikka asua!” Fagerström tiivistää tavoitteensa kuntavaaleissa.

Yksi nyt nimetyistä on 19-vuotias opiskelija ja pyörätuolikelaaja Sini Paukkeri. Paukkeri haluaa olla mukana tekemässä Espoosta yhä paremman paikan elää ja asua.

Lähdin ehdolle, koska olen jo koko pienen ikäni halunnut vaikuttaa asioihin, ja nyt vihdoin siihen tarjoutui tilaisuus. Koen jakavani samanlaiset arvot kokoomuksen kanssa, ja erityisesti Espoossa asioita on hoidettu mallikkaasti. Uskon myös tuovani mukaan persoonallista vivahteikkuutta ideoillani ja ajatuksillani”, Paukkeri hymyilee.

Paukkerin tärkein vaaliteema löytyy hyvin läheltä omaa arkea ja omia kokemuksia.

Kaikkein tärkeimpänä haluan edistää erityisesti lasten ja nuorten mahdollisuuksia harrastaa liikuntaa ja urheilla, sillä siten nuoret voivat paremmin ja pystyvät rakentamaan itselleen parempaa tulevaisuutta. Itsekin nuorena urheilijana tiedän, miten tärkeää on mahdollisuus harrastaa ja liikkua”, Paukkeri toteaa.

Espoon Kokoomus nimeää viimeiset kuntavaaliehdokkaansa maaliskuussa.

Lista 1.2.2021 nimetyistä ehdokkaista:

Sukunimi Etunimi Ikä Ammatti Kaupunginosa
Bärlund Aija 58 Yrittäjä Kivenlahti
Fagerström Noora 35 Yrittäjä Westend
Ilkko-Ervasti Pauliina 43 TM, opettajaMuurala
Latvalahti Jari 46 Julkishallinnon johdon konsultti Nöykkiö
Leivo  Tomi V.52 Lääketieteen tohtori, ihotautien erikoislääkäri Pohjois-Tapiola
Paukkeri Sini 19 Opiskelija Leppävaara
Stenholm Elena 49 Väitöskirjatutkija, VTM Haukilahti