Espoon Kokoomus nimesi loput kuntavaaliehdokkaansa

8.3.2021Uutiset

Espoon Kokoomuksen hallituksen kokous nimesi neljä uutta kuntavaaliehdokasta maanantaina 8.3.2021. Kaikkiaan listalle on nimetty täydet 112 ehdokasta.

Maanantaina nimettyjen joukossa on kaupunginvaltuutettu, poliisi Veera Ruoho.  Poliisityössä näkee ihmisen arjen asioita, joihin kuntien resurssit ovat yhteyksissä”, toteaa Ruoho, joka työskentelee lapsiin kohdistuvien väkivaltarikosten tutkinnassa.  Viime aikojen tärkeistä asioista sivuraiteillekin menneet keskustelut puolueen moninaisista kannoista toivat olon, että haluan olla mukana tukemassa laaja-alaisesti osaavaa kokoomuslaista ehdokasjoukkoamme vaaleissa.

Ruohon lisäksi Espoon Kokoomus nimesi kuntavaaliehdokkaiksi toimitusjohtaja Kai Kaasalaisen, yrittäjä ja viestinnän ammattilainen Susanna Makaroffin sekä yrittäjä Mobin Mohamedin.

“Neljä viimeisintä ehdokasta täydentävät erinomaisesti jo hienoa ehdokaslistaamme. Kuntavaaliehdokkuudesta Espoon Kokoomuksen listalle on ollut kiinnostunut paljon häikäiseviä espoolaisia, mikä on ollut hyvin positiivista. Tästä on hyvä jatkaa kohti kesäkuuta!” iloitsee Espoon Kokoomuksen aluesihteeri Jaana Aalto-Setälä.

8.3.2021 nimetyt ehdokkaat:

Sukunimi Etunimi Ikä Ammatti Kaupunginosa