Espoon Kokoomuksen hallitus valittu vuodelle 2022

10.11.2021Uutiset

Espoon Kokoomus piti sääntömääräisen syyskokouksensa eilen tiistaina 9.11. Espoon valtuustosalissa. Kokouksessa hyväksyttiin muun muassa toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022. Poliittisen tilannekatsauksen piti kansanedustaja Mia Laiho. Jatkokaudelle puheenjohtajaksi valittiin Janne Tähtikunnas.

Aluejärjestön hallitukseen tuli valituksi:

Timo Halonen / Tapiolan KokoomusKimmo Oila / Tapiolan KokoomusAri Rehnfors / Kauklahden Kokoomus, Paula Utti / Etelä-Espoon KokoomusKari Kuusisto / Karakallion-Kilon Kokoomus, Veera Vuornos, Rantaraitin Porvarit, Emmi Eteläsalo-Holmberg / Espoonlahden KokoomusJanne Tähtikunnas / Espoon KansallisseuraNiklas Salmela / KokoomusnuoretJussi Koskinen / Haukilahti-Westendin KansallisseuraElina Wanne / Leppävaaran Kokoomus, Mervi Katainen Valtuustoryhmä.

Varajäseniksi valittiin:

Mika Mäkilä / Tapiolan Kokoomus, Olli Ojanen / Tapiolan KokoomusMirva Grann / Auroran KokoomusnaisetTimo Lampola / Länsi-Espoon KokoomusMika Suomu / Kanta-Espoon KokoomusMarja Blomqvist / Tapiolan Kokoomusnaiset, Tarja Myller Espoonlahden KokoomusTarja Lang / Espoon Kansallisseura, Georg Närjä / Kokoomusnuoret, Olli Paavonsalo Haukilahti-Westendin KansallisseuraSampo Kauranne / Leppävaaran Kokoomus, Emma-Stina Vehmanen / Valtuustoryhmä.

Uusi hallitus aloittaa työnsä 1.1.2022. Espoon Kokoomus onnittelee!